2013-11-17

Sista bilden från detta redaktionsfönstret

Detta är sista bilden från Uddevallabloggens redaktionsfönster vid Kungstorget. Vad vore mer typiskt för vyn från fönstret än Uddevalla Cykelklubbs lördags- och söndagsträningar. Under hela tiden vi bott här har vi sett dem samlas tidigt på morgnarna för flera mils cykelåkande i ur och skur, året runt.

Förhoppningsvis fortsätter de med det men Uddevallabloggen flyttar nu till andra marker. Vi har bott i en fin lägenhet i ett historiskt hus vid Kungstorget. Nu är det alltså slut med det och packning inför den förestående flytten pågår. Flyttlasset går på tisdag.

Dessvärre har Telia inte lyckats bekräfta flytten av vår telefoni och bredband. Trots att jag var ute för flera veckor sedan säger operatören att hon ännu inte har lyckats göra en beställning! Man tar sig för pannan!

I klartext betyder det att det kanske blir lite ryckigt med rapporteringen från Uddevallabloggen från och med nu. Det går förvisso att göra inlägg både från ajFånen och ajPädden men det blir ändå inte detsamma.

Hav tålamod tills jag är ordentligt på banan igen!  //

6 kommentarer:

  1. Varför flyttar Gunnar från Kungstorget?? Det borde Bohuslänningen kommentera.. B.J.

    SvaraRadera
  2. Lycka till med flytten. Har själv flyttat 14 ggr sedan 1958 så jag vet vilket slit det är, men det är också spännande med nya miljöer i boendet. Ni hamnar ju i kulturmiljö igen.
    rolf ohlson

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Mobilt bredband med "fickrouter" är en suverän lösning!
    rolf ohlson

    SvaraRadera
  5. Lycka till med Telia...jag har ju verkligen haft mycket med dem att göra. De har allt från försökt installlera mej på andra adresser till att de inte hade alls min beställning men sedan hade de den...

    SvaraRadera
  6. Varför kan inte telebolagen (för jag har nog haft strul med dom alla) inte bli serviceminded som andra som säljer något...

    SvaraRadera