2013-05-02

SJ 3000 från Stockholm i tid i kväll


5 kommentarer:

  1. Är det sant?? Det måste vara första gången. Jag litar inte på SJ eller Värsttrafik. Jag åker alltid bil.

    SvaraRadera
  2. Gunnar
    Detta var inte snällt mot SJ. Det insinuerar att det hänt något sensationellt. Men fakta är att sedan katastroferna härom året så har punkligheten varit som jag ser det mycket god och oftast är man inne före tabellen. Men ett problem är att skulle det bli sen avgång från Herrljunga så blir det värre utefter vägen pga ett mötande tåg som prioriteras.
    Per N

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är inte jag en storpendlare utan det blir några enstaka turer till huvudstaden med jobbet per år. Åker alltid tåg och ofta med detta tåg från Uddevalla på morgonen och hem på kvällen. Det har aldrig varit i tid och mer eller mindre kaos i Stockholm. Därför tycker jag att det känns helt rätt med att uttrycka att något sensationellt hänt.

      Radera
    2. Hej igen...

      Min kommentar kanske var för positiv....
      Idag har det varit totalstopp vid Fåglavik pga brand runt järnvägen. Alla tåg på VSB är rejält försenade inkluderande "vårt" till Uddevalla. Beräknad ankomst 22:05...

      Per N

      Radera
  3. Bortsett från alla tidsklagomål- en utsökt fotografisk "tidsbild" av Tåget genom Berget till uddvalla.Är det Gunnar som är upphovet? Borde visas tydligare. M.V.H. Bertil J.

    SvaraRadera