2012-03-29

Uddevalla Energi börjar sälja el igen

 I en intervju med Second Opinion Energi säger Uddevalla Energis VD Roger Johansson att elnätsbolaget skall börja sälja el igen.

Bakgrunden är att el-och energimarknaden står inför stora förändringar. En av dem är att elkunderna i framtiden skall få en faktura - och inte två som idag.

 Förändringen gör att elnätsföretaget Uddevalla Energi kommer att börja sälja el igen.
– Vi vill inte ta konsekvenserna av att tappa slutkundskontakten, säger företagets vd Roger Johansson i en intervju med Second Opinion Energi. Läs hela intervjun http://www.second-opinion.se/energi/view/2531  //

4 kommentarer:

  1. Säljer dom till Bixia är den lika dyr som vanligt!!

    SvaraRadera
  2. Jag brukar alltid klaga på Roger Johansson, men detta är fan,imej det bästa jag någonsin hört!!! Blir vi kunder till Östkraft i Uddevalla erbjudna detta eller måste vi aktivt söka? Jag betalar gärna några ören mer för elen om jag kan handla lokalt!!! Tack Roger du har stigit ofantligt i min Aktning!!!Nu får jag kanske tänka om vad gäller Roger Johansson!!!??

    SvaraRadera
  3. Leif Andersson2012-03-30 19:39

    Bra Roger!Skriv upp mig som kund!Heja Uddevalla!

    SvaraRadera
  4. Synd bara att den kommer från Bäveån, ett vatten som blivit förstört fiskemässigt av företag som U-a energi. Aldrig detta elavtal

    SvaraRadera