2010-12-02

"Elvis Christmas Night" på Restaurang Köket

God mat och högklassig underhållning blev det ikväll på Restaurang Köket i Uddevalla. Det var Christmas Night med Kent Vikmo (Jack Baymoore) and his orchestra. Och orkestern bestod av idel skickliga musiker. Jag uppfattade inte namnet på alla men Hans Nyman på bas och hans fru Paula Nyman på körsång och munspel och Ingemar Thorell på piano var några.

Kent Vikmos röst passar som hand i handsken för Elvis sånger och det blev ett ordentligt gung i lokalen. Ja några kunde inte sitta stilla utan satte igång att dansa mellan borden. Kören kompletterade Vikmos sång på ett proffsigt sätt. Och vilken sångskatt Elvis har lämnat efter sig.

Det var tydligen länge sedan jag var på Restaurang Köket för jag kände inte igen mig, men det var inte sista gången vill jag lova. Läs mer om "nya" Restaurang Köket HÄR!!  //

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar